ILMIAH CVT MALAYSIA

October 5, 2017

-ILMIAH CVTSB-

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

Perhatikanlah bahawa semua haiwan yang sakit akan menghindari dari makan diwaktu siang. Oleh itu pesakit tidak boleh membiarkan perut kosong ketika bangun dari tidurnya. Jika berpuasa menjadikan badan letih terketar dan rasa lapar muncul bersama gastrik atau mengantuk sepanjang hari bermakna teknik ibadah itu telah gagal mencapai hikmahnya. Rasa lapar ini semuanya adalah isyarat tidak tepat dan penipuan isyarat diotak. Kegagalan sangat berkaitan sahur yang tidak dilewatkan. Bersahur yang dilewatkan mengaktifkan bakteria baik di dalam usus. Berpuasa yang sihat harus ada bersahur. Penyakit kanser usus biasanya harus di rawat melalui cara berpuasa dan bersahur tadi. Itulah rahsia berbuka yang didahulukan secubit manisan dan lidah akan segera menghantar isyarat ke otak agar tubuh serta merta bertenaga seperti mana pengidap kencing manis kronik.

Teknik ini akan mempertenagakan organ-organ pencernaan lain menjadi aktif dan bersedia menerima zat makanan lain yang lebih berat. Malah berpuasa akan mengundang penyakit jika dengan sengaja malas untuk bersahur. Yang paling mendukacitakan apabila berbuka kita mencemarkan semula perut. Orang islam minum dan makan dengan satu perut, sedangkan yang kafir dengan tujuh perut. SW9 dan formula antioksidan sebagai pengaktif enzim pembunuh kuman dan detoksifikasi yang natural dan selamat. NW4 dan GULA NANO NW4 menjaga pusat kawalan nafsu dengan nikmat tidur yang berkualiti yang diambil sebelum tidur dan kesannya lebih mudah bangun untuk bersahur.

Tidur yang berkualiti akan mengaktifkan bakteria baik yang ada di dalam usus secara semulajadi. Usus besar akan sihat jika tidur berkualiti. Tubuh yang normal akan mudah membuang air besar di awal pagi. Tentera semulajadi tubuh adalah bakteria baik dengan keseimbangan 80 peratus dan bakteria jahat perlu ada dalam 20 peratus. Saintis jepun menciptakan minuman yakult untuk menambah bakteria baik di dalam usus. Pasangan NW 4 dan NW 19.

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.
www.colourvibrationtherapy.com.my