ILMIAH CVT MALAYSIA

January 9, 2018

-ILMIAH CVTSB-

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Sistem Komunikasi dalam tubuh di tentukan oleh sistem endokrin atau sistem kelenjar. Penyakit tiroid matrik 5 berpasangan dengan matrik 4 sistem kesuburan dan seksual. Penyakit tiroid boleh menyebarkan berbagai gejala ke seluruh tubuh. Seperti mata membonjol keluar, kulit kering, tulang kurang kalsium,  pertumbuhan badan terbantut,  denyutan jantung yang kuat dan berbagai lagi. Hakikatnya tidak semestinya bengkak di leher. Tanda jelas pada karakter pengidap ini adalah berlaku kemarahan terpendam bagai ribut dan rasa kesal dan bersalah yang menusuk perasaan.

Ubat perangsang hormon tiroid tidak akan menyelesaikan masalah. Perangsang hormon semulajadi sebenarnya adalah menjaga kesihatan seksual dan kesuburan. Atas sebab itu wanita paling banyak menghadapi penyakit tiroid. Penyakit ini juga amat memberi risiko pada ibu Hamil dan juga boleh mencacatkan kandungan. Rawatan iodin beradioaktif dengan niat untuk menghancurkan kelenjar yang disyaki terkena kanser lebih tidak masuk akal. Sekiranya matrik 4 dengan formula maternity oil di gabungkan dengan matrik 5 Iaitu vocal modulator sangat relevan dan memberi kesan ke dua-dua sistem ini sihat maksima.
Penyakit tiroid ini juga lebih mudah berlaku selepas bersalin. Sebab itu gangguan metabolisma juga akan mengubah saiz dan bentuk tubuh yang tidak selesa dan tidak diingini berlaku setelah melahirkan anak. Matrik 5 dengan NW 9 biru adalah hala tuju dan karisma pembina imej. Semua ini akan musnah jika tiroid mengancam dengan sifat marah dengan kata-kata. Beserta perubatan yang kasar pada sesiapa yang akan menjadi mangsa untuk melepaskan kemarahan yang datang secara ribut mengejut. Badan akan cepat panas dan menggeletar berpeluh. Bermacam nama penyakit seperti tiroiditis, hashimoto, goiter, grave dan lain-lain. Perubahan suara yang garau dan batuk-batuk disertai demam adalah tanda ke dua dua sistem pada NW 9 dan NW 16 / 17 sedang mengalami kepincangan.

BERSAMBUNG

Oleh Prof Dr Norhisham wahab.
www.cvtmalaysia.com.my