ILMIAH CVT MALAYSIA

February 5, 2018

Perkongsian Ilmiah bersama Dr Hambali.

Halusinasi atau delusi adalah gangguan pada motorik di otak peningkatan pada hormon dan steroid semulajadi terutama bulan penuh selepas 16 hb dan waktu-waktu kitaran peralihan warna seperti maghrib dan sebagainya. Adakalanya akan berlaku tidak mengira waktu jika badan kita kotor.  MANDI BERGARAM dengan SEJUTA WAJAH sangat membantu diri berada dalam dimensi cahaya dan warna. Cuba pakai baju merah jambu dan purple. Akan memberi keceriaan yang lawan pada masalah ini adalah resah gelisah, tidak aman, dan penuh ketakutan. Boleh merbahayakan diri jika tidak dikawal.

Sikap suka menyendiri atau menarik diri dari orang ramai kerana ada rasa malu, rendah diri dan tidak percaya diri. Berbicara seorang diri melayani subjek yang dia nampak. Mendengar suara bisikan yang membuat tumpuan tersendiri. Semua ini adalah benar. Bukan sengaja dibuat-buat. Pesakit perlu diberi kepercayaan dan kita kena terima keadaan dan sama-sama cuba memahaminya dan ini akan membantu mereka untuk keyakinan diri. Kes ini biasa berlaku secara semulajadi dari warisan keturunan. Ada juga berlaku setelah dewasa. Kes ini sama seperti pesakit seolah-olah telah terkena dari kesan ketagihan dadah shabu yang banyak mengganggu saraf motorik di otak tengah. Oleh itu anak khas SPIRITUAL yang suci bersih akan lebih alah pada suasana sensitiviti. 

NW 4 imbangi ketagihan dn pusat kawalan nafsu. NW5 alahan sensitiviti kemurungan dan bagi ceria. NW1 pulihkan semangat dan imun sistem. NW 2 pulihkan daya ingatan. NW3 kawalan hormon dan karakter yang penyayang elak trauma. NW7 persepsi pada pendengaran kembali pada dimensi manusia. NW8 tekanan fikiran dan rasa berdebar. Semua sistem motorik otak kena pulihkan. NW19 cuci usus bersihkan darah. NW20 benteng jati diri agar tabah. Kes sebegini perut tidak boleh kosong kerana gas adalah ruang iblis. Kembalikan diri pada konsep cahaya, warna dan bunyi. Andai kita ambil langkah diagnos menggunakan NW maka itu yang sesuai malah lebih tepat. CVT mampu dan pengamal mulia memberi sokongan padu.

NW 1 dan NW 5 adalah asas juga. Pada tahap berat ke dasar NW 20 pada yang sudah ke tahap paranoid. Apa pun asas kena semak makanan alahan yang tidak sesuai zatnya. Zat makanan yang alah dan kotor perlu di jauhi sebab iblis akan lebih mudah masuk mengganggu. Bermakna kita yang sihat juga harus waspada. Jiwa yang kosong akan mudah dimasuki iblis. Semua bahagian tubuh kena bersih. Lubang mulut, telinga hidung, pusat dan dubur perlu wangian yang bergetar iaitu SEJUTA WAJAH. Sekali lagi saya pesan semak pemakanan alahan. Sotong dan organ dalaman seperti otak dan Pisang jangan makan umpamanya.

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.
www.cvtmalaysia.blogspot.com