ILMIAH CVT MALAYSIA

March 5, 2018

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

- ILMIAH CVTSB -

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


Karakter sifat gelombang NW. NW 1 dan NW 2 dalam frekuensi tinggi memerlukan kekerapan dan konsistensi yang lebih. Jumlah biji tidak perlu banyak berbanding dalam NW 20. Jika di kemam anggaran antara 5 biji sudah memadai. Yang paling penting untuk mendapatkan keputusan rangsangan secara maksima adalah KEKERAPAN. Jika kita mampu amalkan dalam setiap 5 minit. Luar biasa jika kita dapat ambil sebanyak 20 kali dalam tempoh satu jam. Semangat dan keheningan akan dapat di rasai. NW 1 dan NW 2 ini dianggap sebagai BOOSTER atau pemangkin pada formula yang lain. Pengambilan dengan air juga boleh. Tidak pula menjadi kesalahan jika dosis di lebihkan menjadi 30 biji minima dalam satu botol air mineral 500 ml.

Jarak masa dalam NW 1 dan NW 2 lebih pendek antara lima minit ke 15 minit. Bermakna jika pengambilan 20 minit akan terputus signal penghantar neuron-neuron ke otak. NW 1 kelenjar pineal dan NW 2 kelenjar pituitari. Berbeza dengan NW 20 yang memerlukan dosis yang tinggi namun tempoh masa kekerapan 15 minit ke 30 minit masih tidak memutuskan isyarat. Namun jika di amalkan dengan lebih kerap juga tidak akan menimbulkan komplikasi.

Kemuncaknya adalah mencari penawar NW sesuai mengikut SISTEM TUBUH yang menjadikan punca terjadinya penyakit. Kerana tidak semestinya apabila kelemahan yang di kesan pada hempedu maka formula hempedu akan diberikan. Kaedah begitu hanya melegakan dan bukan menyembuhkan.  Bermakna teori tidak semestinya benar. Sesungguhnya jawapan ada pada tubuh pesakit. Jadi benarlah kita berserah diri pada ALLAH Swt dalam satu usaha kaedah rawatan yang bijaksana. Elakkan rawatan dengan para doktor yang mengaku kepakarannya kerana itu mendekati syirik.


Tugas saya hanya menyampaikan. Wallahu A'lam Bish Shawbi. Hanya Allah Swt yang maha tahu.

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.
www.cvtmalaysia.blogspot.com