ILMIAH CVT MALAYSIA

June 6, 2018

-ILMIAH CVTSB-

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hukum fizik melarang sesuatu yang tidak benar untuk menjadi kenyataan atau realiti. Hukum fizik itu adalah sunnahtullah. Apakah israk dan mikraj dan lailatulqadar itu benar-benar mengikut hukum fizik?. Jawapannya amat benar sekali dengan rahsia kelajuan cahaya dan PERJALANAN WAKTU. Apakah perlu bahan bakar untuk kelajuan meluncur laju seperti sebuah apollo yang kini juga sudah di buktikan yang melanggar hukum fizik. Untuk PERJALANAN WAKTU itu hanya perlu keimanan yang tinggi dengan ilmu pengetahuan yang benar tentang ketuhanan akan dapat membawa kita ke ruang luas kosmologi pada pengalaman Rasulullah Saw naik ke langit yang terluas dan tertinggi iaitu Arasy. Seperti mana Stephen Hawking saintis ternama yang baru sahaja meninggal telah memberi kesan yang amat mendalam pada penganut yang tidak percaya adanya kekuasaan tuhan yang satu. Yang terkini sebelum beliau meninggal sempat memberi pesan pada manusia agar meninggalkan bumi dan mencari planet lain sebagai tempat kehidupan. Juga serangan virus pada komputer adalah satu makhluk ciptaan manusia yang sama dengan kehidupan manusia dan perlu di kira jumlahnya sebagai satu kehidupan. Namun dalam teorinya tidak percaya penciptaan alam semesta ini ada permulaan dan ada pengakhiran. Yang tidak percaya ada dunia berakhir dengan kiamat dan sebagainya. Stephen Hawking tidak langsung mahu menyebut adanya kekuasaan yang maha esa dalam teori segala sesuatu. Malah kononnya perjalanan dunia ini ada mesin waktu yang menentukannya. Itu sudah cukup menafikan tuhan. Teori yang penuh prediksi, hawa nafsu dan kacau bilau sehingga beliau mengalami kecacatan pada otak dan lumpuh.

Yang mengetahui masa lalu dan masa hadapan hanyalah Allah Swt yang Satu. Rasullullah Saw diberikan perjalanan merentas waktu ke HADAPAN hingga ke Arasy dan melihat neraka yang didalamnya bagaimana manusia yang di seksa dan dihukum sesuai dengan dosanya. Itu satu kelajuan cahaya dan kepadatan bunyi dalam dua hala bukan satu hala yang kita belajar di sekolah. Ada gema yang akan memantul dari terbitnya cahaya. Gema atau quantum bunyi itu amat akurat tepat di nilai dengan timbangan berat akan dosa dan pahala kita tanpa silap. Jelas bunyi ada nilai berat bertekanan umpamanya niat yang ada di dalam hati kita yang tahu adalah cahaya malaikat untuk mencatat dan melaporkan tanpa tertinggal sebarang sisa. Sebenarnya kita mampu pergi dalam jarak luar biasa selama waktu hidup dengan ilmu. Memburu lailatulqadar dengan ilmu yang menguatkan keimanan dengan amalan dan ibadah Ramadan yang lainnya. Sebegitu lajunya PERJALANAN WAKTU lailatulqadar pada kelajuannya cahaya yang di tempoh oleh Rasullullah Saw namun tidak ada gesekan apatah lagi boleh menghancurkan tubuh. Jika mengikut akal tidak mampu memikirkannya. Sebab itu teori kuantum ke semua ahli sains masih tidak selesai kerana tidak mahu memasukkan adanya kuasa tuhan di dalam teori manusia atau kiraan manusia itu sendiri.

Tinggalkan hal-hal cerita mengelilingi bumi. Kita mahu bercakap hal-hal kosmologi tentang naik dan turun ke ruang  kebesaran penciptaan iaitu Arasy yang tertinggi. Kita mahu menuju titian Al-sirat dengan kalajuan cahaya kerana di bawahnya ada julangan api neraka. Kita mahu masuk ke syurga tanpa hisap walaupun terpaksa juga melintasi Al-sirat. Kita akan mengenang nasib di akhirat nanti. Apakah kita dalam golongan orang yang di hina dengan azab seksaan yang berat??. Apa perlunya kita mahu mengkaji dunia atau alam semesta sebelum big bang??. Apa gunanya kita mengkaji lubang hitam??. Apa istimewanya teori lubang cacing oleh mereka-mereka ini??. Kononnya waktu boleh membengkok dan sehala. Konon perjalanan waktu ke masa hadapan adalah mustahil. Ya nampaknya semua teori ini sangat memeningkan kepala sahaja dan dibimbangi mampu mengelirukan anak-anak kita kita apabila fakta dan persoalan yang di beri hujah bertentangan dengan apa yag terkandung di dalam Al-quran. Kita akan berpergian dalam waktu dan akan MENEMBUSI WAKTU. Konsep energi NW adalah PERSAMAAN WAKTU . NW ada masa atau waktu yang mampu kita ikhtiarkan untuk mengubah. Waktu itulah yang akan menyusun SEGALA SESUATU dengan kehendak Allah  Swt jua. Bersyukur kita terpilih dan mengisi cahaya warna dan bunyi-bunyi dalam sel-sel tubuh kita ini. Jika sebotol sehari bagi penyakit kronik atau akut berlaku serta merta pada jangkitan virus yang amat berbahaya maka jika di usahakan menghabiskan TIGA JAM SATU (1) BOTOL NW juga tidak menghairankan bagi pemburu waktu. Redha dan terima hakikatnya penyembuhan itu adalah hak Allah Swt kita hanya memburu dan mengejar waktu. Waktu itulah yang akan menyusun segala sesuatu.

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.
www.colourvibrationtherapy.com.my

IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice
FB: CVT Malaysia
Youtube: CVT Malaysia