ILMIAH CVT MALAYSIA

December 5, 2018

-ILMIAH CVTSB-

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Kesilapan dalam memilih makanan menyebabkan terbentuknya radikal-radikal bebas di dalam tubuh. Apabila ditambah dengan kerunsingan ketika meninjau selera dan tidak pula dimulai dengan garam di awal pagi dan gula di awal makan ketika waktu berbuka sebenarnya menambahkan kegagalan makanan bertukar menjadi tenaga dan sebaliknya terus bertukar menjadi racun. Sama juga jika makan dengan perut yang dah lama kosong dan berlapar tanpa bersahur juga tanpa niat berpuasa maka tentunya radikal bebas terbentuk dengan kehilangan elektron kerana kehadiran gas didalam perut. Amalan memakan ANTIOKSIDAN didalam DIAMOND BLACKSEED dan BASIC ENERGI dengan kekuatan ginko didalam bahan utamanya yang menambah kelancarah darah ke otak dan mengatasi kerosakan fungsi sel otak.

Dahulukan gula sebelum mula makan. Gula akan beriaksi dengan protein. Tanpa gula raksasa molekul protein tidak dapat ditukar untuk binaan tisu pada seluruh tubuh. Protein keperluan  untuk semua level diri. Sukrosa 100% gula yang tinggi kalori dapat mengubah protein. Jika gula dikemudiankan selepas makan banyak zat tidak dapat diubah menjadi tenaga. Dan ketika itu gula yang tidak berperanan akhirnya meninggalkan sisa dalam darah. Maka sekali lagi kebenaran hakiki sunnah terkandung segala rahsia kunci kebesaran penciptaNYA. Namun garam tetap permulaan di awal pagi.

Jangan lupa kita bersama mendalami ilmu 100% pengetahuan mengenai ais dAn kebaikan sejuk. Persediaan menyambut 2019 (19) dalam KELAS LANJUTAN  15.12.2018  bersama Prof NW

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.
www.colourvibrationtherapy.com.my

IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice
FB: CVT Malaysia