ILMIAH CVT MALAYSIA

September 26, 2019


*- BAWANG PUTIH RAJA SEGALA ANTIBIOTIK -*

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

*SAMBUNGAN..*
Zat pula perlu aktif di pertenagakan dengan cara proses yang di tumbuk. Di keringkan dan di jemur secara halus. Dan zat perlu di beri pasangan-pasangan yang sesuai, Habbatus Sauda adalah zat dalam bawang putih atau garlic. Ubat atau zat supplement yang ada di farmasi masih tidak selamat. Dan harap maklum bahawa sistem metabolisma tubuh dengan zat air liur adalah bermula dalam frekuensi BIRU. *BIRU adalah penawar.* Kita sudah banyak makan makanan berat namun zat tetap tidak menjadi. Zat bertukar menjadi toksik dalam sistem pencernaan kerana kegagalan sistem metabolisma. Sistem metabolisma itu bermula dengan kelenjar tiroid. Matrik 5 atau biru yang berada di bahagian pusat atau tengah dan mampu menuju ke semua arah. Oleh itu pengambilan *GARAM BOOSTER* dalam frekuensi biru harus menjadi amalan yang mesti di amalkan setiap pagi sebelum memulakan makanan atau sarapan agar zat zat yang di makan selepas itu akan tahu punca dan arah setelah di beri isyarat atau berkomunikasi pada sel-sel keperluan tubuh.  Harap maklum

Cadangan zat tambahan yang boleh di buat di rumah untuk pesakit kanser umpamanya. Barli bijiran yang kaya zat. Rebus Barli dan di minum air rebusannya. Rebus beberapa kali hingga biji Barli kembang dalam saiz maksima. Zat dasar dalam biji Barli akan di keluarkan. Dan biji Barli yang sudah kembang itu perlu di makan untuk keperluan karbohaidrat yang cukup bertenaga. Begitulah zat hebat dalam Barli yang berkhasiat perlu di keluarkan dengan rebusan yang maksima. *Tetapi ingat ya!!.* Berbeza dengan zat mineral dalam air yang hendak di minum yang sensitif dan aktif yang tidak boleh di masak apatah lagi di masak berkali-kali. Begitulah mudahnya kita merawat diri sendiri. Penyakit jangan di kelirukan. Rawatan pula jangan dirumitkan dengan prosedur yang menambah kerumitan. Kita di bentuk dari sebuah sel. Oleh itu rawatlah diri bermula dari sel. Bukan terus merawat organ apatah lagi menukar organ dengan prosedur pembedahan yang begitu tinggi risiko gara-gara penyakit yang di jadikan industri  perniagaan demi mencari keuntungan yang merugikan pesakit. Wal hal hakikatnya kita tidak sakit. Kerana yang sakit hanyalah  sebuah sel .

Tugas kita mempastikan apa yang kita kunyah ketika makan menjadi zat bermula dengan *GARAM BOOSTER* di awal pagi yang akan mengubah gula menjadi tenaga. Semua zat yang hendak di makan harus 100 peratus menjadi tenaga. Makan sedikit tetapi cukup zat.

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.
www.colourvibrationtherapy.com.my
IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice
FB: CVT Malaysia
Blog : cvtmalaysia.blogspot.com.my