October 9, 2019

- PENCERAHAN PROF NW -

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Adab pantang larang dan petua. Semua itu ada energi. Yahudi lebih banyak tahu sebab dalam kitab taurat banyak rahsia kehidupan dan hukum-hukum alam. Sebab itu Yahudi yang ikut Al-kitab paling kuat kepercayaan pada banyak perkara. Tidak akan potong kuku pada hari sabtu. Ulama kita banyak tidak mengkaji malah tidak kesah. Jika dah potong kuku kena tanam pula. Tiada kebetulan. Semua adalah ketetapan tuhan. Satu masa nanti akan berlaku keserentakkan masa buruk dan baik adalah mengikut perbuatan dan yang kita sendiri telah membuat pilihan mengikut nafsu atau ilmu bagi yang berakal. Bermakna ketetapan sesuatu program atau peristiwa dalam dna itu ada dua pilihan dalam hukum dan  sifat berpasangan. Jika ada buruk dan di situ juga ada kebaikkan. Bermakna memang boleh ubah ketetapan. Ada orang kata tuhan dah tetapkan yang kita jadi celaka dan bagaimana pula kita boleh mengubahnya. Jadi itu salah. 

Mengikut ulama Islam yang pula khamis itu bermula pada sebelah petang iaitu selepas asar dan jumaat kemuncaknya dan berakhir pada pagi sabtu sebelum zohor. Mengikut saya masa pada hari Khamis itu bermula selepas zohor dan kemuncaknya adalah hari jumaat dan berakhir pada pagi sabtu sebelum zohor. Salah satu penjelasan saintifiknya adalah berkaitan peredaran cahaya atau An-Nur. Manakala kuku memiliki sel-sel hidup yang perlu di kembalikan pada unsur karbon atau tanah agar tidak menjadi bahan radioaktif yang membahayakan kesihatan. Dalam kursus di johor. Saya menjelaskan kekuasaan tuhan ada dalam diri kita. Kita mengenal diri dan sebenarnya kita mengenal ilmu cahaya atau warna. Cahaya indah yang tidak terperi. Melalui hati yang bersih dengan keikhlasan. Allah Swt mencampakkan cahaya itu dalam diri kita. Menepati konsep CVT dalam ilmu cahaya, warna dan bunyi ke tahap quantum gema. Setelah cahaya masuk ke dalam sel-sel tubuh mengikut frekuensi warna secara istiqomah maka janganlah kita mengotori diri dengan makanan yang kotor umpamanya. Antibodi kita kembali aktif mengesan dan beriaksi untuk mengusirnya. Bahan minuman yang  paling kotor adalah nescafe umpamanya. Apatah lagi arak dan segala najis yang haram.

* Surah Fussilat ayat 53.* Tanda kebesaran Allah Swt dalam setiap penjuru dan dalam diri kita sendiri. Rahsia cahaya, warna dan bunyi bergetar. Kita sebenarnya belum pernah sekalipun dapat melihat tahap cahaya yang terindah dengan mendengar bunyi yang mempersonakan. Sains masih tidak mampu menghasilkan cahaya sehingga mengeluarkan bunyi yang amat luar biasa. Nasihat saya amalkanlah pengambilan NW dan SEJUTA WAJAH secara ikhlas dan istiqomah bagi menerbitkan cahaya dalam diri kita sendiri.

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.
www.colourvibrationtherapy.com.my
IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice
FB: CVT Malaysia
Blog : cvtmalaysia.blogspot.com.my