ILMIAH CVT MALAYSIA

March 23, 2020

-BERITA GEMBIRA-

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  

Nasihat saya. Pada hari pertama sahaja simptom demam dan sakit tekak sudah berlaku dan terus dengan langkah segera.  
1. Mandi dan guna T-TREE CLEANSER (T3).  
2. Ambil ketulan ais dan sapu rata pada kepala, muka dan dada bagi memerangkap virus.  
3. Guna GARAM BOOSTER satu sudu sapu dan ratakan pada seluruh badan dengan air.  
4. Ambil NW 1 pagi dan NW 5 bagi menguatkan sistem imun dan antibodi.  
5. Mandi 3 kali sehari. Jangan tunggu lama walaupun demam biasa. 
6. Lakukan apa sahaja cara dengan formula yang di rasakan itu satu terapi.  Terapi adalah sesuatu kerja yang konsisten . 

Sebaiknya satu keluarga lakukan terapi yang sama. Andai kata demam hari pertama itu disebabkan virus covid 19 maka akan lemahlah virus itu. Sekaligus kita melakukan detok luaran. Energi pula akan masuk ke dalam tubuh. Sangat tidak bijak jika kita nak tunggu dari hari ke hari sehingga virus sudah banyak dan menular dalam tubuh. Ingat ya!!!. Hari yang pertama. Ada juga sistem imun yang kuat tidak akan menunjukkan tanda demam tetapi hanya sakit tekak. Allaah memberi kita tanda dan bertindak segera. Yang pasti tubuh kita sendiri yang merawat diri sendiri. Yang pasti jika sistem imun kita kuat seperti seorang kanak-kanak yang sentiasa ceria dapat mencegah virus ini walaupun yang di sekelilingnya sudah  mengalami gejala. Setakat ini penyakit ini akan sembuh dengan sendiri. Bermaksud hanya pada sistem imun dan antibodi yang kuat. Kita ada formula untuk itu.

Berita terkini yang buat saya menarik nafas lega adalah satu pengesahan oleh doktor dari Indonesia dan dicadangkan juga oleh presiden Trump sendiri bahawa virus ini dapat dikawal dengan cepat apabila kita mengambil ubat anti malaria iaitu dari buah kuinin. Inilah buah yang telah menyelamatkan berjuta orang satu ketika dahulu. Ini satu berita yang sangat benar dan beruntunglah orang dalam iklim tropika kerana buah pokok kuinin dari buah dan kulit pokoknya menjadi vaksin semulajadi. Dalam CVT kita ada frekuensi yang sama dengan zat pokok kuinin ini iaitu dalam frekuensi SW/NW 7 dan SW/NW 5. Merawat deman dan sekaligus selesema dan alahan. Frekuensi dengan sifat rasa pahit pada bahagian otak. Saya rasa bersyukur kerana antara zat dan tenaga iainya tetap memihak pada tenaga malah kesan lebih berkali ganda. Penawar pada yang sudah kena jangkitan. Namun sekali lagi saya ingatkan langkah pencegahan adalah dengan mengamalkan SW 1 dan NW 1.



Oleh Prof Dr Norhisham Wahab. 
www.colourvibrationtherapy.com.my 
IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice 
FB: CVT Malaysia 
BLOG: cvtmalaysia.blogspot.com