ILMIAH CVT MALAYSIA

October 9, 2020

 -ILMIAH CVTSB-


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


TEORI KUMAN dengan vaksin dan ubat antibiotik di farmasi. Itu yang dikatakan saintifik dan berfakta. Konsep membunuh kuman yang ada dalam tubuh pesakit yang terkena jangkitan menular. Sama seperti membunuh sel diri tanpa disedari. Sejak dari konspirasi flu burung tidak berjaya maka diubahsuai spesies kuman atau virus yang lain seperti flu babi. Semua itu gagal membuat dunia panik. Belajar dari pengalaman gagal itu maka satu lagi spesies virus yang lebih unik iaitu COVID-19 muncul dan diisytiharkan pada tahap pandemik. Semua ini adalah rekaan dari tangan-tangan jahat. Siapa dibelakang tabir ini. Virus yang begitu mudah menular ke seluruh dunia. Ini impian jahat yang mahu melihat ekonomi dunia lumpuh. Sebenarnya bukan vaksin yang menjadi tujuan untuk mencapai keuntungan. Ada misi yang lebih jauh rakus dari itu. Oleh itu persiapkan diri dengan kekuatan fikiran agar kita tidak diperbodohkan. Hakikatnya virus ini tidak begitu bahaya. Yang bahaya adalah sesiapa yang ada penyakit bawaan. Yang bahaya adalah mereka yang sudah uzur dan lemah sistem imunisasinya. Bermakna sesiapa yang demam biasa sahaja sebaiknya tidak terdedah keluar. Kerana orang deman sistem imunisasinya adalah lemah. Virus ini hanya akan mudah menular pada yang demam. Hakikatnya virus akan kembali kepada habitat yang rosak dan lemah. Virus ini tidak kuat untuk MEMATIKAN SEL. Sebaliknya hanya akan mencari sel-sel lemah yang sakit untuk ditumpangi dan diserang. Yang mati tetap juga memakai penutup hidung atau mask. 


Pesakit yang sudah dijangkiti sepatutnya perlu mendapat udara segar yang berkualiti. Memakai mask hanya akan menambah buruk apabila pesakit hanya akan menghirup nafas buruk Co2 sendiri. Dimana sihatnya keadaan ini. Saya ulangi ya!!! iaitu yang mati di hospital tetap yang memakai mask. Dimana untuk dapatkan udara segar dan cahaya matahari. Dua hal inilah yang akan menjadi pemicu utama untuk kekuatan sistem imun secara alamiah atau semulajadi. Kita sepatutnya terdedah dengan terapi jam 10 pada cahaya matahari dan melakukan senaman pernafasan. Itulah yang Allaah sudah sediakan. Bukan berada dalam ruang tertutup yang sesak dengan pesakit covid yang sama. Di dalam cahaya matahari itu ada energi yang akan meningkatkan PRIME ENERGY seseorang. Tapi frekuensi dan waktu tepat itu tidak diketahui. Oleh itu kita perlu mendiagnos PRIME ENERGY agar kita tahu frekuensi cahaya matahari yang mana yang kita perlukan. Yang peliknya kita dilarang berjemur dan duduk diluar rumah. Semua ini ada agenda yang penuh muslihat yang kita tidak sedari. Secara psikologi apabila kita panik dan rasa takut juga sudah melemahkan sistem imunisasi tubuh. Keseimbangan energi itu sesuatu yang unik. Hampir 99 peratus sembuh sendiri dengan kekuatan antibodi dalam tubuh kita sendiri. Yang pasti pesakit sememangnya perlu diasingkan untuk mengelak penularan. Namun udara bebas yang segar dan cahaya matahari adalah keperluan asas yang sejati.


Sudah ada penelitian vaksin yang dicipta didalam makmal menjadi virus semakin ganas dan mematikan dalam berbagai kes percubaan. Kembalilah pada rawatan semulajadi iaitu frekuensi cahaya matahari. Inilah yang sedang Para pengamal CVT lakukan. Kuatkan sistem imun diri dengan PRIME ENERGY. Itulah langkah bijak yang selamat dan semulajadi. Ingat ya!!! bahawa virus tidak mampu membunuh sel sihat. Virus ini hanya akan kembali pada habitat yang buruk. Umpamanya apabila ikan yang kita bela dalam akuarium sakit. Apakah kita perlu memberi vaksin pada ikan itu atau kita ambil langkah segera mencuci dan menukar air di dalam akuarium itu. Jangan salahkan lalat dan kita membunuh lalat itu. Sebaliknya bersihkan kawasan agar lalat tidak datang berkerumun pada habitat yang kotor yang disukai lalat. Bersyukur pada warga CVT yang sudah mendiagnos PRIME ENERGY. Yang masih belum agaknya mereka tidak ada masa untuk berbuat demikian. Atau tetap sahaja ego yang merugikan diri sendiri.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

www.colourvibrationtherapy.com.my

IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice

FB: CVT Malaysia

BLOG: cvtmalaysia.blogspot.com

YOUTUBE : cvt malaysia