ILMIAH CVT MALAYSIA

March 7, 2021

 -ILMIAH CVT MALAYSIA-


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  


FORMULA JATI DIRI/IDENTITI adalah untuk pencegahan. Antara pencegahan dan pertahanan adalah sesuatu yang berbeza. Tubuh memerlukan keadaan sistem imun berada dalam keadaan siap sedia. Imun kuat maka secara tidak langsung antibodi kuat. Sistem imun NW 1 dan antibodi NW 5. Formula ini boleh diambil pada bila-bila masa sahaja. Tidak semestinya untuk persediaan awal satu minggu sebelum ambil vaksin. 


Tujuan utama untuk pastikan tubuh kita tidak alah dengan vaksin yang bakal diambil. 

Tujuan ke dua adalah untuk memastikan sistem tubuh kita cekap mengenal antigen asing dalam vaksin yang masuk ke dalam tubuh kita. Biasanya tindakbalas berlaku atas sebab sistem tubuh kita yang lemah dan kita ada alahan yang menjadi penyebab berlakunya tindakbalas vaksin. 


Seluruh dunia bimbang akan hal ini. Tetapi kita masih beruntung ada formula energi yang dapat meminimakan risiko tindakbalas vaksin apatah lagi kesan sampingan jangka panjang. Formula ini tidak semestinya untuk vaksin covid sahaja. Andai jika ada vaksin lain juga ia tetap berfungsi sama. Keberkesanan vaksin juga akan lebih diyakini apabila tubuh kita bersiap sedia.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab. 

www.colourvibrationtherapy.com.my 

IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice 

FB: CVT Malaysia 

BLOG: cvtmalaysia.blogspot.com