TESTIMONI SW-MATERNITY OIL

March 18, 2021

 -ILMIAH CVT MALAYSIA-


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Formula SW-Maternity Oil yang bermaksud untuk kesuburan. Rahsia terbesar dalam proses pembinaan janin oleh pasangannya iaitu uri atau biasa disebut tembuni atau juga plasenta. Uri penyelamat ibu dan anak. Bahagian pemisah agar penyakit ibu yang ada dalam darah tidak terjangkit kepada bayi yang dikandungnya. Satu anugerah yang tidak pernah kita rasa takjub.  Pemindahan nutrisi apa yang ibu makan akan diproses dahulu oleh uri. Dan segala bahan kotoran seperti karbondioksida akan kembali ditanggung ke dalam darah ibu. Jika seorang ibu yang sayangkan diri dan hendak merawat penyakit dalaman maka masa mengandung inilah waktu yang ﷲ berikan pada kaum hawa. Bayi dalam kandungan yang akan memakan apa sahaja. Bayi dalam kandungan seperti tahu bahawa sang ibu ada penyakit dalaman seperti diabetis mahupun kanser. Bayangkan bahawa bayi sudahpun bekerja untuk si ibu yang kasih dan menjaga kandungannya. Bayi akan sihat apabila si ibu dapat merawat diri dengan sifat-sifat sabar sebagai seorang ibu. Dengan sifat sabar inilah yang akan memurnikan semula zat-zat makanan alahan. Jelas sekali tanpa disedari psikologi positif mampu menghadamkan zat-zat makanan yang menjadi alahan. Maternity dalam frekuensi kesabaran. Warna jingga matrik 4.  


Hindarilah segala persengketaan dengan orang-orang terdekat khasnya suami. Kerana itu sangat memudaratkan ibu dan bayi yang bakal dilahirkan. Sapukan SW-Maternity Oil pada pusat dan seluruh perut ketika mengandung. Pusat adalah perantara si ibu dari dunia luar kepada bayi yang duduk dalam tiga lapisan kegelapan. Uri akan bertindak menapis segala kotoran. Menjadi benteng pembasmi kuman. Beruntung sungguh ibu yang sedang mengandung jika mengetahui bahawa waktu terbaik berpeluang untuk merawat diri dari sistem kesuburan melalui uri. Bau uri yang hanyir akan bertukar wangi. Ini bukan hal yang pelik lagi pada yang sudah mengamalkan SW-Maternity Oil. Sebaiknya juga diminum satu titis pada setiap petang. Saya sarankan selepas ini apabila kita berjumpa dengan sesiapa ibu yang mengandung agar memberikan info dan nasihat agar mereka menjaga kandungan seperti menjaga diri sendiri melalui rahsia URI. Uri bersih dan bebaskan bayi dari penyakit keturunan. Sekaligus ibu merawat diri dengan kaedah paling harmonis.


Apabila uri yang akan diserahkan pada si ayah untuk menanamnya maka tidak lagi perlu bersusah payah mencuci dengan garam dan limau lagi. Jin dan iblis pun tidak berani menyapa uri dalam ketulan darah yang sudah bersih ini. Moga warga CVT menghargai dan memberi sokongan penuh pada formula ini. Yang sudah tidak berpeluang masih boleh amalkan untuk rawatan kecantikkan kulit. Formula dalam rumusan khas dari pati kulit limau, lemon dan lime. Amat bersih dan berkualiti tinggi. Hanya yang bersih mampu membersihkan sesuatu bahan yang sudah bersih dan terus dibersihkan lagi.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

www.colourvibrationtherapy.com.my

IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice

FB: CVT Malaysia

Blog : cvtmalaysia.blogspot.com.my