ILMIAH CVT MALAYSIA

April 28, 2021

 -ILMIAH CVT MALAYSIA-


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  


Fakta sebenar pada kes Covid sehingga boleh membawa risiko pada kematian adalah darah beku. Apa pun istilah sainsnya yang pasti asid yang sudah menjadi gas dengan buih pekat keluar dari dalam perut dan melonjak naik ke atas. Sel darah kekurangan oksigen. Pertukaran gas karbon dioksida didalam paru-paru terganggu. Sesak nafas berkaitan paru-paru yang penuh gas. Bantuan pernafasan untuk bernafas hanya untuk meredakan. Namun fungsi paru-paru untuk menyingkir gas karbon dioksida melalui hidung tersekat. Cecairan dihidung juga membuat hidung tersumbat. Punca sebenar berkaitan gas dari perut.  NW12 amat perlu. Gula dalam NW12 akan mengubah gas menjadi tenaga. Itulah perlunya gula sebagai pengubah dan bukan sebagai peneutral. Berbeza dengan gastrik yang hanya mengganggu perut dan masih boleh sendawa untuk buang angin. Kes Covid ini menular ke paru-paru dan menyempitkan hidung. Keadaan ini amat menyeksakan. Nyawa bagaikan nak tercabut tapi tidak tercabut. Jika boleh muntah masih boleh reda. Paru-paru bukan basah seperti penyakit asma. Hanya penuh dengan gas dan darah kekurangan oksigen. 


Sebenarnya dengan TERAPI AIS urutan didada amat berkesan. Apabila kadar karbon dioksida di paru-paru tepu maka suhu tubuh akan meningkat panas. Pada kadar biasa karbon dioksida yang akan menyejukkan darah. Lawan yang sama dengan karbon dioksida yang tidak terkawal ada ais kerana ais itu sendiri adalah karbon dioksida yang bersifat sejuk. Bermakna ais dapat menyerap dengan cepat karbon dioksida yang panas di dada.  Teori dan fakta bahawa ais penyerap radiasi. Kita tidak perlu sebut mengenai virus. Komplikasi perut bergas adalah disebabkan bakteria. Sistem penghadaman yang sama seperti sistem penapaian dari kahadiran bakteria yang begitu banyak menjadi persoalan. Sepertinya virus dari dalam tubuh kita sendiri yang keluar dan memberi kepincangan pada sistem penghadaman. Seolah-olah kita hanya diet roti yang banyak yis menghasilkan penapaian. Perut kembung naik membuak dan tidak pernah difikirkan pada segala punca. Sama seperti kita minum minuman berkarbonat buatan seperti coca-cola yang diambil bersama gula-gula mint. Tiba-tiba perut memperluwap gas dan membahayakan paru-paru. Faktanya ais dan juga ais kering adalah sangat berfungsi untuk pembersih jika ada serpihan halus menjadikan kotoran melantun keluar. Sebab itu juga apabila nak minum minuman bergas perlu ada ais sebagai penyerap gas. Juga dapat mengelakkan rasa masam jika yang menghidapi gastrik. Jadi dimana nak letakkan khasiat dan kesan teraputiknya air suam kan!!!!. 


Gas karbon dioksida tidak membantu pembakaran sepertimana oksigen. Faktanya yang boleh mengembalikan kehadiran oksigen adalah karbon dioksida CO2 itu. Karbon dioksida berganding dengan oksigen. Dari segi teori juga gas rumah hijau amat bergantung dengan jumlah isipadu ais di Antartika. Jika ais mencair dan kurang akan bocorlah atmosfera yang melindungi bumi. Ada teknologi spektrum gelombang cahaya warna merah yang merawat pesakit Covid kembali bernafas dalam masa 6 minit yang ditemukan oleh saintis di Canada. Sebenarnya SEJUTA WAJAH yang dirakam dengan teknologi gelombang radio adalah konsep yang sama. Hanya kita tidak guna cahaya tampak warna merah.  Kaedah yang sama adalah kita guna ais yang akan menyerap radiasi SEJUTA WAJAH dan dipindahkan ke kulit. Maka akan berlakulah satu sistem pemulihan secara semulajadi untuk mengembalikan sistem pernafasan normal juga dalam masa yang amat pantas. Ingat ya!!! ais akan menyerap CO2 sama banyak dengan isipadunya. Seperti mana gas pemadam api (fire extinguisher) itu adalah berasaskan CO2.  Di dalam ais ada gas C02 yang pastinya menjadi gas PELARUT yang baik dan tidak beracun dan mudah disingkirkan. 


Saya berharap terapi ais yang CVT perjuangkan dengan ketekunan para pengamalnya yang cemerlang akan menjadi kenyataan satu masa nanti. Saya cukup yakin dan selebihnya kita serah pada ﷲ jua. Hanya kita jangan salah faham pula. Kita bukan dakwa terapi ais dengan gelombang energi SEJUTA WAJAH sebagai penawar Covid. Ini hanyalah terapi untuk merawat gejala gangguan pernafasan dengan mengembalikan sistem pernafasan. Darah yang beku akan kembali normal alirannya apabila cukup oksigen. Persoalan tentang kuman dan segala virus apapun secara semulajadi memang sudah ada didalam air tulang belakang kita. Hatta termasuklah kuman Aids sekalipun. Jadi kita tidak perlu untuk menunding jari pada mana-mana pihak lain yang menularkan virus ini. Kita jangan takbur dan riak. Elakkan dari susah hati, resah dan gelisah. Jauhkan diri dari rasa takut tidak menentu. Kerana ini semua akan menjadi musuh dari dalam diri kita sendiri.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

www.colourvibrationtherapy.com.my

IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice

FB: CVT Malaysia

Blog : cvtmalaysia.blogspot.com.my