ILMIAH CVT MALAYSIA

April 20, 2021

 -ILMIAH CVT MALAYSIA-


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  


APA ADA PADA WAJAH?. Pancaindera kederiaan yang bercahaya. Ini sudah dibuktikan dengan menggunakan kamera aura. Cahaya yang menyelubungi seperti asap yang berwarna-warni. Tetapi jika sel-sel mati banyak terperangkap di bawah lapisan kulit maka ini akan memudarkan cahaya. Wajah karisma diri tidak jelas.  Cahaya matahari yang mematikan sel-sel kulit diwajah. Cahaya matahari juga yang akan membangkitkan seri di wajah. Cahaya matahari dan pengaruh vitamin D. Secara ilmu sains vitamin D akan menjadi perisai halus untuk menguatkan sistem imun tubuh. Namun banyak rahsia yang lebih tersirat dari itu. Air memerangkap cahaya warna dan sekaligus bunyi. Kekalkan air sembahyang diwajah. Bukan sekadar pelembab semulajadi. Angin sejuk yang kering akan mengeraskan kulit diwajah. Sistem kederiaan tidak lagi peka. Suasana dan persekitaran tidak lagi mesra pada diri kita. Kita jauh terpencil tanpa komunikasi. Untuk mengaktifkan semula sistem komunikasi pada wajah dengan salah satu cara adalah membersihkan kulit wajah dari tompokan sel-sel kulit mati. Maklumat negatif ada didalam sel-sel kulit mati. Kita ada penyakit yang diwarisi dan sebenarnya ada terakam didalam sel-sel kulit. 


Kita masih ada daya usaha untuk menyingkirkannya apa yang ada didepan mata iaitu wajah. Semua ini adalah takdir yang telah ditentukan. Seorang petani konsisten amat terdedah dengan pengaruh cahaya matahari. Tiada peluang merawat kulit wajah. Seharian dengan kekotoran dan pasti bergelumang dan terkena baja dan sebagainya. Keharuman kulit ditubuh bercampur baur dengan bauan hanyir yang walaupun sudah dibersihkan. Bau hanyir ikan ditangan masih melekat di tangan. Kita mesti menggunakan limau untuk mengharumkan semula kerana tidak cukup dengan hanya menggunakan sabun. Iblis dan syaitan amat sinonim dengan bau- bauan yang tidak menyenangkan. Kekotoran adalah relatif. Darah dan bangkai yang busuk yang hanyir dan makanan yang basi adalah kesukaan mereka. Kita gunakan minyak AROMATERAPI CITRUS SEJUTA WAJAH yang memiliki gelombang bunyi untuk menyingkirkan radiasi buruk ini.  Terbukti bauan hanyir dan busuk kerap kali terjadi selepas mandian ais. Air yang memerangkap radiasi buruk juga berubah kepada berbagai warna mengikut jenis gangguannya. Semua ini mengundang makhluk halus yang menghambat kedamaian jiwa. SEJUTA WAJAH yang sudah dirakam dengan gelombang bunyi yang bertekanan amat sensitif dengan suasana. SEJUTA WAJAH akan menyerap apa sahaja radiasi persekitaran yang buruk. Saya nasihatkan agar semua menyimpan SEJUTA WAJAH didalam kotak piramid kerana itu adalah ruang yang paling stabil. Bentuk piramid kotak sejuta wajah dengan tujuan khas. Itulah bentuk RUANG dan MASA. 12 segi tiga mewakili MASA. Bahagian tapak segi empat adalah mewakili RUANG. Matrik 3 dan 4.  Matrik 3 maklumat didalam hormon terkandung dna dan rna diri. Maklumat ini akan tersimpan stabil dan membentuk dalam kandungan kesuburan yang mewakili matrik 4. Matrik 3 bauan lavendar dan matrik 4 bauan citrus. Setiap kali selepas guna simpan semula didalam kotak. Tujuan dan fungsinya begitu banyak. Elakkan menggunakan skincare yang kita tidak tahu punca kesuciannya. Masih kita ragui dengan vitamin dan serum yang menanggalkan sel-sel kulit secara paksa. Gunakan sahaja SEJUTA WAJAH sebagai pelembab dan mengandungi nutrisi semulajadi. SEJUTA WAJAH akan membaik pulih sel-sel kulit baru dan hanya menyingkirkan sel-sel kulit yang sudah mati.


Amalkan SEJUTA WAJAH setiap kali selepas mengambil air sembahyang. Pastikan lapisan air masih ada diwajah. Pada sebelah malam sebelum tidur sebaiknya sapukan juga pada seluruh kepala. Kerana ketika tidur sel-sel mati bergugurqn jatuh dan bergantian dengan sel-sel baru dengan begitu aktif. Ingat ya!!asas kesihatan kita menjaga kesihatan kulit.  Khasnya adalah kulit diwajah. Punca penuaan akan dilihat pada wajah apabila hormon astrogen mengurangkan kadar kalogen. Jika disapu atau diurap dengan ais akan membuka liang pori-pori dan kulit dapat menyerap kandungan vitamin C yang  ada didalam SEJUTA WAJAH. Lubang telinga dan hidung juga perlu di oles dengan SEJUTA WAJAH. Jangan lupa satu titik pada lidah agar perut kita menyerap gas-gas busuk dari wangian gelombang bertekanan ini. Semoga amalan ini akan membawa kedamaian di jiwa dan kita kekal sihat. Gunakan SEJUTA WAJAH dalam apa juga situasi yang mencemaskan. Urapi SEJUTA WAJAH dari kepala hingga ke seluruh tubuh dan sesuaikan dengan niat mengikut keperluan. Niat yang bergema dapat dikesan oleh gelombang bunyi yang bertekanan yang dirakam didalam SEJUTA WAJAH. Sebenarnya tidak dapat dinilai dengan harga dan wang ringgit pada sesiapa yang tahu cara menggandakan kekuatan energi SEJUTA WAJAH.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

www.colourvibrationtherapy.com.my

IG : @cvtmalaysia | @hydrotherapyice

FB: CVT Malaysia

Blog : cvtmalaysia.blogspot.com.my